شهریمشهد

فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است

به گزارش پایگاه افق اندیشان مشهد، به نقل از شهرآرانیوز محسن داوری در دیدار نوروزی با شهردار مشهدمقدس، گفت: جشنواره نور بازخورد‌های بسیار خوبی داشته؛ ویژگی این دوره مدیریتی شهری این اقدام خالصانه بوده و فقط جهت رفع تکلیف انجام نشده است.

وی افزود: اگر مردم واکنش خوبی به اقدامات نشان دهند یعنی به دل مردم نشسته و جشنواره نور چنین مصداقی داشت، امسال آمار زائر کمتر شده، اما احساس رضایت زائران نسبت به اقدامات مدیریت شهری ملموس است.

فرماندار مشهد تصریح کرد: تدابیر خوبی در حوزه استقبال از بهار اندیشیده شده و در حوزه مدیریت شهری، رضایت زائر کامل است. در بخش بازار و در حوزه حمل و نقل جاده‌ای نیز اقدامات بهبود یافته، اما در حوزه مدیریت شهری و فعالیت‌های شهرداری اقدامات کم‌نقص بوده است.

داوری گفت: در بازدیدی که از بوستان زائرپذیر غدیر داشتم نیرو‌های شهرداری آمادگی کامل داشتند. جشنواره‌های گل سطح شهر نیز واقعا بی‌نظیر بود و مردم با شوق و ذوق از این اقدامات استقبال کردند.

رضایت ملی از اقدامات حوزه شهری مشهد مقدس

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد نیز در این دیدار گفت: همراهی بسیار مناسبی در حوزه شهرستان مشهدمقدس وجود دارد؛ همکاران ما در شهرداری تمام قد پای کار انتخابات رفته و سپس به استقبال آمدند.

وی اضافه کرد: از تمام ظرفیت‌های داخلی و بیرونی برای ایده‌پردازی استقبال از بهار بهره گرفته شد؛ خوشبختانه رضایت ملی نسبت به اقدامات حوزه شهری مشهدمقدس شکل گرفته است.

قلندر شریف گفت: امیدواریم بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان؛ اقدامات لازم در حوزه دهه کرامت را با قوت و قدرت دنبال خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا